Trek Boone

 
Boone er Treks raskeste, smidigste og letteste cross-sykkel noensinne, med en racinggeometri som stiller konkurrentene i skyggen, og i tillegg har den Treks eksklusive IsoSpeed-teknologi.

Å vinne World Cup krever motivasjon, ferdigheter og en pokkers god sykkel. Trek Cyclocross-sykler gir deg alle mulige fortrinn i et felt av sykler som alle er bygget for å vinne under de verste forholdene. Vi kan ikke love deg regnbuetrøya, men vi garanterer at disse crossyklene vil presse deg til å prestere bedre enn noensinne.

Våre Trek cyclocross sykler

 

Trek Boone Cyclocross teknologi

Ny racinggeometri

Boone-Crossteknologi-1

Med innspill fra profesjonelle ryttere har Trek racing-justert geometrien for at den skal kunne dominere selv i det mest utfordrende terrenget og på verdensklassenivå. Du får akkurat riktig kombinasjon av stiv kraftoverføring, utrolig stabilitet og smidig manøvrerbarhet.

Skiver eller katilever

Boone-Crossteknologi-2

Stopp på den måten du selv liker: Skiver eller katilever. Du har en preferanse, så Trek gir deg et valg: Allværs skivebremser eller lette kantileverbremser.

Massiv dekklaring

Boone-Crossteknologi-3
Søle er ikke til å komme utenom i Cyclocross, men hvor godt sykkelen håndterer den betyr forskjellen på å vinne, eller bare komme i mål. Trek har åpnet rammen og gaffelen for å gi deg mest mulig klaring, slik at du aldri blir sittende fast.

OCLV Carbon

Boone-OCLV

OCLV Carbon – best i klassen. For over tjue år siden utviklet Treks ingeniører OCLV Carbon (Optimum Compaction, Low Void) som gjør at Trek kan produsere karbonsykler med en ensartethet og kvalitet som tidligere var utenkelig. Det var et gjennombrudd i bransjen, og Treks OCLV-rammer er fremdeles de mest ensartede på markedet den dag i dag.

IsoSpeed-frikobling

Boone-IsoSpeed Frikobling

Treks ingeniører har utviklet en frikobling som gjør at seterøret kan rotere uavhengig av leddet med overrør og setestag, noe som øker den vertikale smidigheten til det dobbelte av det våre nærmeste konkurrenter kan tilby, uten at det går på bekostning av tråkkeffektiviteten. Resultat: Du kan sykle hardere og lengre.

Justerbar setemast

Boone-Justerbar setemast
Boones Ride Tuned-setemast er den letteste og mest behagelige løsningen når du er ute etter ytelse og komfort dag ut og dag inn. No-cut-konstruksjonen fjerner behovet for tradisjonell klemkraft rundt setepinnen, hvilket betyr at Trek kan bruke færre materialer på seterørkoblingen slik at rammen blir lettere.

Ettermontert skive

Boone-Ettermontert skivebrems
Ettermontering er den enkleste og mest effektive måten å montere en bremsekaliper på sykkelen. Funksjonen er god, og vekten reduseres.

BB90

Boone-BB90
Bredere er bedre. BB90 er det bredeste krankhuset som er tilgjengelig på en landeveissykkel. Dette Trek-eksklusive krankhuset i karbon gjør rammen lettere, stivere og gir raskere akselerasjon.

Integrert 3S kjedeholder

Boone-Kjedeholder

3S-kjedeholder er integrert direkte i sykkelrammen. Det er en elegant løsning som gir feilfrie girskift selv på krevende veier og med tung belastning. Nå trenger du ikke lenger stå i veikanten full av olje og sette på kjedet igjen mens konkurrentene suser forbi.

Værtett

Boone-Vaertett

Den tette rammen beskytter IsoSpeed-frikoblingen og kabelføringen mot vær og vind.

Sømløs integrering

Boone-Elektronisk drivverk

Spesifikke vaierstoppere og egenutviklet batterifeste på seterøret eller batterifeste på kranklageret gir et perfekt grensesnitt for de bransjeledende elektroniske drivverkene uten et eneste innslag av zip-strip eller tape. Det er sykkelindustriens mest sømløse komponentintegrering.

Høyytelses kabelføring

Boone-Kabelfoering

Treks høytytende kabelføring er konstruert for urokkelig presisjon og den reelle ytelsen man vinner på bedre kompabilitet med gjeldende drivverk. Optimal kabelføring gjennom rammen gir prikkfri girveksling, bedre bremsing, mindre luftmotstand og enklere montering og vedlikehold.

Justerbar vaierføring

Boone-Justerbar vaierfoering

Gjør at du kan lede deler av den innvendige vaierføringen med eller uten komplette vaierstrømper.

Endestykker i karbon

Boone-Endestoekker i karbon

Hele rammen er laget av karbon, inklusiv de bakre endestykkene, noe som gir en superlett racingsykkel.

11-delt giring

Boone-11 gir bak

Det nyeste og ypperste innen girveksling.

IsoSpeed-styre

Boone-IsoSpeed styre

Vibrasjonene fra krevende veier kan føre til at du blir nummen, utslitt eller mister kontrollen. Treks eksklusive løsning: Integrerte IsoSpeed-styreputer som reduserer vibrasjonsoverføringen med 20% uten at det går ut over den ergonomiske profilen. Du får økt komfort og trygg kontroll – med mindre ekstra vekt enn tillegsløsninger som gel-polstring eller sobbelt styreband gir.

Skjulte skjermfester

Boone-Skjermfester

Diskrete fester som gir mulighet for heldekkende skjermer og flere bruksområder.

Cross krank

Boone-Cross krank

Cyclocross-giring gir deg det perfekte utvalget uansett hva løypa har å by på.

BB90

Domane-BB90-1

Bredere er bedre. BB90 er det bredeste krankhuset som er tilgjengelig på en landeveissykkel. Dette Trek-eksklusive krankhuset i karbon gjør rammen lettere, stivere og gir raskere akselerasjon.

Direktemontert krankgir

Boone-Direktemontert krankgir

Gir nøyaktig girveksling i en minimal pakke med lav vekt.

Ettermontert skive

Domane-Ettermontert skive

Ettermontering er den enkleste og mest effektive måten å montere en bremsekaliper på sykkelen. Funksjonen er god, og vekten reduseres.

DEL DETTE
Posted in Nyheter.