Trek Madone

Det aerodynamiske fortrinnet

Trek Madone med IsoSpeed er den ultimate blandingen av kraft, aerodynamikk, fantastiske kjøreegenskaper og integrasjon. Det er ikke noe å diskutere - den første ekte supersykkelen er et ingeniørvitenskapelig underverk av en landeveissykkel!

Hver detalj på Madone er beregnet for å gi futuristisk ytelse uten sidestykke, en fantastisk sykkelopplevelse og effektivitet, og hver eneste watt du tjener, brukes til å vise konkurrentene bakhjulet.

" Du merker det med en gang: Den er så presis og så %*&$#@ rask.
Det er den raskeste sykkelen jeg noen gang har syklet på! "

   - Grégory Rast (Trek/Segafredo)

cyclingnews-award-300

Trek Madone kåret til beste lagsykkel
av CyclingNews sine lesere

Les presseomtale av nye Trek Madone:
Bicycling / BikeRadar / Peloton / CyclingWeekly

Galleri

Madone utvalget

Madone teknologi

Avansert aerodynamikk

1-TM15-Avansert aerodynamikk

Madone legger listen skyhøyt når det gjelder aerodynamisk ytelse, og overgår alle andre landeveissykler på veien og i vindtunellen.

IsoSpeed-frikobling

2-TM15-IsoSpeed-frikobling

Kjernen av Treks komfortteknologi til langdistanse er IsoSpeed-frikoblingen, et resultat av et 18 måneder langt studium av hvordan landeveissykler oppfører seg på krevende underlag, og hvordan dette påvirker syklisten. Det er en teknologisk revolusjon.

Integrasjon

3-TM15-Integrasjon uten sidestykke
Alt på Madone har som mål å sikre et nivå av integrasjon uten sidestykke for å forbedre ytelsen, noe som gjør Madone til det raskeste og mest avanserte alternativet til landevei.


700 Series OCLV

4-TM15-700 Series OCLV
Det letteste og sterkeste karbonet på markedet. 700 Series OCLV er den optimale kombinasjonen av overlegen modulus og overlegen styrke, og den fås bare fra Trek. Les mer om OCLV Carbon

Ride-Tuned ytelse

5-TM15-Ride-Tuned ytelse
En Ride-Tuned OCLV-karbonramme gir det perfekte forholdet mellom stivhet og vekt. Hvert rør er optimalisert for maksimal ytelse.

H1-geometri

6-TM15-H1-geometri

Treks laveste og mest konkurranserettede H1-geometri forlenger sykkelens frempart og senter for å gi optimal stabilitet. Det er vår mest aggressive og aerodynamiske stilling, og førstevalget for mange av våre Pro Team-ryttere.


KVF-rørform

7-TM15-KVF-rørform

Trek har optimalisert Madones 
revolusjonerende KVF-rørform slik at den komplementerer sykkelens ultimate integrasjon, og skapt en fjærlett og meget aerodynamisk ramme som utklasser konkurrentene.

KVF-gaffel

8-TM15-KVF-gaffel

Madones glatte gaffel har KVF-formede bein for å redusere luftmotstanden, mens de unike endestykkene støpt i karbon reduserer vekten. Den nye gaffelen gir også økt sideveis stivhet for ultrapresis manøvreringsevne.

Aerodynamisk styre

9-TM15-Aerodynamisk kombinert styre og fremspring

Madones nye kombinerte styre og fremspring er fullstendig integrert i rammen, og har en profil som gir eksepsjonelt lav luftmotstand.


Integrerte bremser

10-TM15-Integrerte Madone-bremser

De nye direktemonterte Madone-bremsene er sømløst og vakkert integrert i rammen for å minske luftmotstanden, øke farten, spare vekt og bidra til Madones elegante estetikk.

Vector Wings

11-TM15-Vector Wings

Bevegelige Vector Wings innelukker vaiere og fremre bremsekaliper i et beskyttende skall.

Usynlig vaierføring

12-TM15-Usynlig vaierføring

Bremse- og girvaierne på den mest aerodynamiske sykkelen føres gjennom rammen for å gi det ultimate innen elegant, aerodynamisk ytelse.


Kontrollsenter

13-TM15-Kontrollsenter

I hjertet av den nye Madone er det et integrert kontrollsenter som huser justeringsskruer eller en batteriport til elektronisk drivverk. Kontrollsenteret er plassert i underrøret for å gi enkel tilgang, god aerodynamikk og brukervennlighet.

Madone setemast

14-TM15-Setemast med mikrojustering

Den splitter nye mikrojusterbare setemasten er lett, solid, ekstremt aerodynamisk og enkel å bruke. Bare en millimeters endring av geometrien kan endre fartspotensialet. Få spikret din raskeste og mest lavprofilerte posisjon hittil med den nye setemasten.

Flaskeholderplassering

15-TM15-Presis flaskeholderplassering

Madone har optimalisert plassering av flaskeholderfestene slik at den fremste flasken reduserer luftmotstanden den bakre gir.


Madone kjedeholder

16-TM15-Aerodynamisk 3S-kjedeholder

Trek har skapt en enda mer aerodynamisk S3-kjedeholder til den nye Madonen, for å gi deg den samme feilfrie girvekslingen på røffe veier, i en enda lettere og mer elegant pakke.

Blendr-styrefremspring

17-TM15-Blendr-styrefremspring

Med Bontragers Blendr-teknologi kan du feste utstyret rett på styrefremspringet, noe som gir en penere sykkel og maksimal brukervennlighet.

DuoTrap S-kompatibel

18-TM15-DuoTrap S-kompatibel

DuoTrap integrerer en Bluetooth®/ANT+-sensor i rammen, så du kan måle fart, distanse og tråkkfrekvens på computeren eller smarttelefonen din uten noen ekstra luftmotstand. Kompatibel med alle de store produsentene av trådløs ANT+-teknologi, deriblant Bontrager, Garmin, PowerTap og SRM.


E2-styrerør og -gaffel

19-TM15-E2-styrerør og -gaffel

E2-styrerøret smalner fra 1,5" nede til 1-1/8" oppe, slik at du får stivheten til et system på 1,5" uten den ekstra vekten. Maksimal kraftoverføring og økt stivhet under belastning i svingene gir mer kraft og selvsikkerhet under sykkelturen.

BB90

20-TM15-BB90

Bredere er bedre, og BB90 er det bredeste kranklageret som er å få på en landeveissykkel. Dette karbonkrankhuset, utelukkende fra Trek, gjør rammen lettere, stivere og gir raskere akselerasjon.

11-delt

21-TM15-11-delt

Det nyeste og ypperste innen girveksling.

DEL DETTE
Posted in Nyheter.